بلبرینگ کی جی سی

بلبرینگ KGC (خرید، فروش و استعلام قیمت)

امتیاز این مطلب:

امتیاز خود را ثبت کنید

بلبرینگ KGC یا بلبرینگ کی جی سی چیست؟ بلبرینگ های KGC چه تفاوتی با بلبرینگ های KG دارد؟ کدام نوع از بلبرینگ های تولید شده توسط شرکت KG از نظر کیفیت بهتر است؟ سوالات مطرح شده از جمله پر تکرار ترین سوالاتی هستند که مصرف کننده گان بلبرینگ های تولید شده توسط شرکت KG به دنبال یافتن پاسخ آن هستند.

بلبرینگ KGC

بلبرینگ های سری KGC با نام های دیگری همچون بلبرینگ KG جعبه آبی درمیان بسیاری از مصرف کننده گان این قطعه شناخته می شوند.اما بلبرینگ های KGC چه تفاوتی با بلبرینگ ها قدیمی KG دارند؟ پاسخ این سوال در جدول منتشر شده در وبسایت رسمی شرکت چینی KG قابل مشاهده است.بنا بر اعلام این شرکت تولید کننده تنها تفاوت بین بلبرینگ های کی جی سی با KG قابلیت چرخش بالا تر (سرعت بالاتر) با صدای کمتر می باشد.در ادامه به جدول منتشر شده توسط شرکت KG توجه بفرمایید.

بلبرینگ KGC

KGC KG ویژگی ها
بسیار خوب بسیار خوب dimension accuracy
بسیار خوب بسیار خوب running accuracy
بسیار خوب بسیار خوب low frictional torque application
خوب خوب grease operating temperature range
بسیار خوب
خوب high speed rotation
بسیار خوب بسیار خوب bearings stiffness
بسیار خوب خوب quiet running

(مقایسه بلبرینگ های KGC با KG )

حال که با تفاوت بلبرینگ های کی جی سی یا جعبه آبی با بلبرینگ های KG آشنا شده ایم.این نوع بلبرینگ ها از نظر ظاهری چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

در پاسخ باید بگوییم در مدل بلبرینگ های شیار عمیق واشر فلزی (ZZ) از نظر ظاهری بایکدیگر تفاوتی ندارند اما در سری بلبرینگ های شیار عمیق واشر لاستیکی (2RS) از نظر ظاهر بایکدیگر تفاوت دارند.در مدل 2RS بلبرینگ های KGC واشر لاستیکی مشکی رنگ دارند اما در نوع KG واشر این بلبرینگ ها قرمز رنگ هستند.

مقایسه بلبرینگ kgc

بلبرینگ KGC بهتر است یا KG؟

نکته مهم درباره بلبرینگ های کی جی این است که این نوع بلبرینگ ها در دسته بلبرینگ چینی درجه 1 قرار می گیرند و محصولات تولیدی این شرکت دارای استاندارد های معتبر بین المللی همچون ISO 9001:2015 و ISO/TS 16949 می باشند.این استاندارد بودن به این معناست که به طور کلی تفاوت چندانی بین انواع بلبرینگ های تولید شده توسط شرکت کی جی نیست و تنها در برخی موارد کیفیت بلبرینگ کمی بالاتر یا پایین تر نسبت به دیگری می باشد.

خرید و استعلام قیمت بلبرینگ KGC

درمیان انواع بلبرینگ تولید شده توسط شرکت پر طرفدار KG شامل (KG ،KG-P2P ،KGC و KGE ) بلبرینگ های KGC از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند.لذا انتخاب و خرید بلبرینگ های مدل کی جی سی می توانند بهترین گزینه خرید شما باشند.برای خرید بلبرینگ KGC کافیست سفارش خود را به صورت تلفنی یا از طریق فرم استعلام قیمت بلبرینگ در وبسایت بیرینگ مارت ثبت نمایید.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x