زنجیر چینی

زنجیر صنعتی چینی | خرید، فروش و استعلام قیمت

امتیاز این مطلب:

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 7

زنجیر چینی بخریم یا نه؟ در هنگام خرید زنجیر صنعتی چینی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ مارک های پر طرفدار زنجیر های صنعتی چینی کدام اند؟ از سری پرسش هایی هستند که در این مطلب از وبلاگ بیرینگ مارت در نظر داریم تا به آنها پاسخ دهیم لذا اگر به دنبال خرید زنجیر چینی هستید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

زنجیر چینی

زنجیر صنعتی یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین اجزا در صنایع مختلف عام و خاص می باشد که وظیفه انتقال نیرو را دارد. استفاده از زنجیر های صنعتی با توجه به ساختار و کاربردی که دارند رو به افزایش است از همین رو کارخانجات مختلفی در سراسر جهان اقدام به طراحی و تولید زنجیر های صنعتی کرده اند.

کشور چین یکی از پشرو ترین تولید کنندگان زنجیر های صنعتی به حساب می آید. زنجیر های تولید کشور چین که عموما با عنوان زنجیر چینی یا زنجیر صنعتی چینی شناخته میشوند توانسته اند توجه بسیاری از مصرف کنندگان را در بسیاری از صنایع عام و خاص به خود جلب کنند.

زنجیرهای صنعتی چینی به دلیل قیمت مناسب، کیفیت قابل قبول و تنوع محصولات، در بازارهای جهانی به خصوص در کشورهای در حال توسعه، بسیار محبوب هستند. تولیدکنندگان چینی به طور معمول از تکنولوژی پیشرفته و تجهیزات مدرن استفاده می‌کنند تا محصولات با کیفیتی را تولید کنند.

زنجیر صنعتی چینی

انواع زنجیر صنعتی چینی

  1. زنجیر چینی انتقال نیرو (یک ردیفه، دو ردیفه، سه ردیفه)
  2. زنجیر هالوپین (سوراخدا) چینی
  3. زنجیر شاخکدا (یک طرف و دو طرف شاخکدار) چینی
  4. زنجیر کانوایر زمینی و هوایی چینی
  5. زنجیر فلت چینی
  6. زنجیر لیفتراک چینی
  7. زنجیر های گرید دار چینی (G43، G70،G80 و G100)
  8. و بسیاری دیگر از زنجیر های عام و خاص همچون زنجیر ضد سایش چینی، زنجیر بی صدا چینی و …..

انواع زنجیر صنعتی چینی

مارک های محبوب زنجیر صنعتی چینی

همان طور که اشاره کردیم کشور چین یکی از پیشرو ترین تولید کنندگان زنجیر های صنعتی به حساب می آید از همین روی شاهده حضور برند های مختلفی از زنجیر های چینی در بازار هستیم که در ادامه به معرفی برخی از رایج ترین و محبوب ترین مارک های زنجیر صنعتی چینی میپردازیم.

زنجیر صنعتی TOKEN چین

زنجیر های صنعتی مارک TOKEN (توکن) یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین برند های چینی موجود در بازار ایران می باشد. زنجیر صنعتی TOKEN با توجه به قیمت مناسب و قیمت قابل قبولی که دارد توانسته است توجه بسیاری از مصرف کنندگان را در صنایع عام و خاص به خود جلب کند.

زنجیر انتقال نیرو (یک ردیفه، دو ردیفه، سه ردیفه) TOKEN، زنجیر شاخکدار TOKEN، زنجیر هالوپین یا سوراخدار TOKEN و زنجیر لیفتراک TOKEN از رایج ترین و پر طرفدار ترین محصولات توکن در بازار ایران می باشند.

زنجیر صنعتی TOKEN

زنجیر صنعتی DISA چین

زنجیر Disa یکی دیگر از مارک های محبوب و پرطرفدار چینی زنجیر صنعتی در بازار ایران می باشد. زنجیر های صنعتی DISA (دایسا) با توجه قیمت مناسبی که دارند در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار میگیرند نکته قابل توجه درباره زنجیر های صنعتی disa کیفیت این محصول می باشد. زنجیر های DISA علاوه بر قیمت مناسبی که دارند از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

زنجیر یک ردیفه DISA، زنجیر دو ردیفه disa، زنجیر سه ردیفه دایسا در انواع ساده، شاخدار، هالوپین از جمله محصولات پر طرفدار این برند محبوب چینی به حساب می آیند.

زنجیر صنعتی TKS چین

زنجیر TKS ساخت کشور چین از دیگر مارک های محبوب زنجیر صنعتی در بازار ایران به حساب می آید این برند پر طرفدار هم مانند دیگر رقابای خود علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت قابل قبولی برخورد می باشد. زنجیر های انتقال نیرو TKS در انواع یک ردیفه، دو ردیفه و سه ردیفه، زنجیر هالوپین (HP) یا سوراخدار tks، زنجیر بالدار تی کا اس در انواع یک طرف بالدار و دو طرف بالدار TKS از پر طرفدار ترین محصولات این برند چینی به حساب می آیند.

در هنگام خرید زنجیر صنعتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در هنگام خرید زنجیر صنعتی، باید به نکات زیر توجه کنید:

1. نوع زنجیر: ابتدا باید نوع زنجیر مورد نظر را تعیین کنید. زنجیرها در انواع مختلفی طراحی و تولید میشوند. بسته به نیاز و شرایط کاربرد، نوع مناسب را انتخاب کنید.

2. اندازه زنجیر: برای خرید زنجیرهای صنعتی، باید ابتدا اندازه مورد نیاز را تعیین کنید. این اندازه می‌تواند به صورت طول، عرض و قطر زنجیر باشد.

3. وزن و قدرت تحمل: بررسی وزن و قدرت تحمل زنجیر بر اساس نیاز کاربرد بسیار مهم است. بررسی وزن زنجیر و قدرت تحمل آن می‌تواند شما را در انتخاب زنجیر صحیح کمک کند.

4. کیفیت و مقاومت: کیفیت و مقاومت زنجیر نیز بسیار مهم است. از کیفیت و مقاومت مواد استفاده شده در ساخت زنجیر، مانند استحکام، مقاومت در برابر حرارت یا شرایط سخت، و طول عمر آن اطمینان حاصل کنید.

5. قیمت و مقایسه: قبل از خرید، قیمت زنجیر صنعتی را با برندهای و فروشندگان مختلف مقایسه کنید. این کمک می‌کند تا بهترین قیمت را برای خود انتخاب کنید و از خرید ارزانتر و با کیفیت‌تر برخوردار شوید.

6. جنس زنجیر: انتخاب جنس زنجیر همچون فولادی یا استیل بودن زنجیر

7. گواهینامه‌ها و استانداردها: بررسی گواهینامه‌ها و استانداردهای محصول نیز مهم است. مطمئن شوید که زنجیر صنعتی مورد نظر شما دارای استانداردهای معتبر و گواهینامه‌های لازم است.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 7
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x