fortex-belt

تسمه فورتکس | خرید تسمه Fortex

امتیاز این مطلب:

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 2

تسمه فورتکس ساخت کجاست؟ آیا تسمه های مارک fortex از کیفیت قابل قبولی برخوردارد هستند؟ انواع تسمه فورتکس کدام است؟ از سری پرسش هایی هستند که در این مطلب از سری مطالب تخصصی آشنایی با پر طرفدار ترین مارک های تسمه موجود در ایران در نظر داریم تا به آنها بپردازیم لذا اگر قصد آشنایی و خرید تسمه مارک فورتکس (FORTEX) را دارید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب همراه ما در وبلاگ بیرینگ مارت بمانید.

تسمه فورتکس (Fortex)

تسمه های مارک فورتکس (Fortex) یکی از برترین برندهای تسمه های صنعتی موجود در بازار ایران است. این تسمه ها با استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری پیشرفته تولید می‌شوند و برای استفاده در صنایع مختلف از جمله خودروسازی، صنایع برقی، صنایع نساجی و بسیاری دیگر استفاده می‌شوند.

تسمه های فورتکس برای انتقال قدرت، حرکت و تراکم در سیستم های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها می‌توانند در سیستم‌های انتقال قدرت مانند موتورها، پمپ‌ها، کمپرسورها و ماشین‌آلات صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.

تسمه های فورتکس با ویژگی‌هایی مانند مقاومت بالا در برابر حرارت، روغن، خوردگی و سایش، عمر طولانی، عملکرد قابل اعتماد و انتقال قدرت بهینه، از سایر تسمه های موجود بر روی بازار تفاوت می‌کنند.

به طور کلی، تسمه های مارک فورتکس مانند تسمه یانگ سان به عنوان یکی از پرطرفدار ترین مارک های  تسمه موجود در بازار ایران میباشد و با کیفیت بالا و عملکرد برتر خود، در صنایع مختلف به طور گسترده استفاده می‌شوند.

تسمه فورتکس

انواع تسمه فورتکس (FORTEX)

تسمه های مارک فورتکس در دو نوع ساده (روکشدار) و دنده ای طراحی و تولید میشوند که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم.

تسمه V شکل روکشدار (ساده) فورتکس

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. 9.5

تسمه V شکل دنده ای فورتکس

  1. AX
  2. BX
  3. CD
  4. 9.5X

تسمه وی شکل، یک نوع تسمه انتقال قدرت است که دارای ویژگی‌های خاصی است. این تسمه می‌تواند به عنوان منبع حرکت برای تایید انتقال قدرت یا دنبال کردن حرکت نسبی استفاده شود. همچنین، این تسمه روی حلقه‌های پولی قرار می‌گیرد. در سیستم دو پولی (قرقره)، تسمه وی شکل می‌تواند پولی‌ها را در یک مسیر خاص حرکت دهد یا به صورتی حرکت کند که جهت شفت با جهت آن متضاد باشد. به طور خلاصه، تسمه وی شکل یک نوع تسمه انتقال قدرت است که دارای قابلیت‌های متنوعی است.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ماشین سازی ایران

ما از تسمه های مارک فورتکس استفاده کردیم نسبت به قیمتی که دارند کیفیت قابل قبولی دارند

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x