تسمه TIGER

تسمه تایگر | خرید تسمه TIGER

امتیاز این مطلب:

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 2

تسمه های صنعتی مارک تایگر، تسمه هایی هستند که برای استفاده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تسمه ها از مواد مرغوبی تولید می‌شوند و با توجه به نیازهای مختلف صنایع، انواع و اقسام مدل ها و اندازه ها را در اختیار می‌گذارند.

تسمه های صنعتی مارک تایگر به عنوان یکی از پر مصرف ترین برندهای تولید کننده تسمه، به دلیل کیفیت قابل قبول، بین صنایع مختلف محبوبیت بالایی دارند. این تسمه ها از مواد مانند پلی استر، نایلون، پلی اورتان و… تولید می‌شوند و برای انتقال قدرت و جابجایی مواد در صنایع مختلف استفاده می‌شوند.

تسمه تایگر

تسمه های صنعتی مارک تایگر به صورت پهن و باریک و با طول های مختلف تولید می‌شوند. این تسمه ها می‌توانند در ماشین آلات صنعتی، انتقال قدرت در خطوط تولید، نقاله ها، پمپ ها، ماشین آلات سیار و… استفاده شوند.

تسمه های صنعتی مارک تایگر به دلیل استحکام بالا، مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و خاصیت انعطاف‌پذیری، در صنایعی مانند صنعت معدن، صنعت غذایی، صنعت خودروسازی، صنعت نساجی و… استفاده می‌شوند.

به طور کلی، تسمه های صنعتی مارک تایگر به عنوان یکی از برندهای پر مصرف در صنعت تسمه ها، به دلیل کیفیت قابل قبول و عملکرد مناسب، انتخاب مناسبی برای استفاده در صنایع مختلف محسوب می‌شوند.

انواع تسمه تایگر (TIGER)

تسمه های تایگر مانند دیگر برند های پر مصرف همچون تسمه یانگ سان و تسمه فورکس  در انواع مختلفی طراحی و تولید میشوند که در ادامه به معرفی انواع تسمه TIGER میپردازیم.

تسمه V شکل روکشدار (ساده) تایگر

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. 9.5

تسمه V شکل دنده ای تایگر

  1. AX
  2. BX
  3. CX
  4. 9.5X

تسمه های شیاری PK تایگر

  1. 3PK
  2. 4PK
  3. 5PK
  4. 6PK
  5. 8PK
  6. 9PK
  7. 10PK

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x