زنجیر گرید 43

زنجیر گرید 43 | خرید زنجیر گالوانیزه G 43

امتیاز این مطلب:

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 3

زنجیره گرید 43 یکی از انواع پرکاربرد زنجیر های صنعتی به حساب می آید که به طور عمده در صنایع عام و خاص استفاده می‌شود. این نوع زنجیر ها معمولاً از جنس فولاد ضد زنگ با روکش گالوانیزه ساخته می‌شوند که آنها را در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت می‌کند.

زنجیره گرید 43 یا G43 معمولاً دارای طراحی مشابهی با زنجیر گرید 30 است، اما با مقاومت بیشتری در برابر وزن و نیروهای کششی عمودی و افقی است. زنجیر های گرید 43 دارای ابعاد مختلفی است که براساس نیاز و کاربرد مورد استفاده قابل انتخاب است. این ابعاد معمولاً شامل قطر لینک، طول لینک، عرض لینک و قطر دیسک است. هر یک از این ابعاد برای تحمل نیروها و استفاده در شرایط مختلف طراحی شده اند.

مهمترین مزیت این نوع زنجیر صنعتی قدرت کشش و مقاومت بالا در برابر فشار و نیروهای مکانیکی است. زنجیرهای گالوانیزه G 43 همچنین مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند و در مقابل عوامل آب، رطوبت و شرایط محیطی سخت تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند.

زنجیر گالوانیزه G 43

زنجیر های گرید 43 نسبت به دیگر انواع زنجیر صنعتی همچون زنجیر گرید 100، زنجیر گرید 80 و زنجیر گرید 70 از قدرت تحمل کمتری برخوردار هستند و معمولا به منظور استفاده در کاربرد های متوسط طراحی و تولید میشوند.

نکات مهم در هنگام خرید زنجیر گرید 43

اولین نکته ای که در هنگام خرید زنجیر گرید 43 باید به آن توجه کنید این است که این نوع از زنجیر ها مناسب لیفتینگ نیستند و به منظور استفاده در کاربرد های متوسط طراحی و تولید شده اند.

نکته قابل توجه دیگر درباره زنجیر های صنعتی G43 طراحی و تولید آنها در دو فولادی بدون آبکاری و دارای پوشش گالوانیزه میباشد که در هنگام خرید باید به آن توجه فرمایید.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x