بلبرینگ ITC

بلبرینگ ITC (خرید، فروش و استعلام قیمت)

امتیاز این مطلب:

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 3

بلبرینگ ITC بخریم یا نه؟ کیفیت و قیمت بلبرینگ ITC چگونه است؟ از بلبرینگ های مارک ITC (ای تی سی) در چه صنایعی استفاده میشود؟ از جمله پرسش هایی هستند که در این قسمت از سری مطالب تخصصی آشنایی با بهترین مارک بلبرینگ در نظر داریم تا به آنها بپردازیم. لذا اگر قصد خرید بلبرینگ ITC را داریم پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب همراه ما در وبلاگ بیرینگ مارت بمانید.

بلبرینگ ITC

بیرینگ (بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان) های مارک ITC (ای تی سی) که عموما با عنوان بلبرینگ ITC شناخته میشوند یکی از محبوب ترین و باکیفیت ترین برند های بیرینگ موجود در بازار ایران به حساب می آیند.

بلبرینگ های مارک ITC یک از محبوب ترین بند های بلبرینگ هستند که توسط شرکت ITC  (ای تی سی) طراحی و تولید می شوند. این شرکت یکی از تولیدکنندگان معتبر و معروف بیرینگ در سراسر جهان است و محصولات آن در بسیاری از صنایع استفاده می شوند.

بلبرینگ مارک ITC

بلبرینگ های ITC با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و استفاده از مواد با کیفیت بالا تولید می شوند. این بلبرینگ ها دارای ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر سایش و فشار، طول عمر بالا، پایداری در دماهای بالا و پایین، عملکرد دقیق و صاف و کاهش نویز هستند.

با توجه به کیفیت بالای بلبرینگ های ITC و استفاده از تکنولوژی پیشرفته، آنها به عنوان یکی از انتخاب های برتر برای صنعتگران در سراسر جهان شناخته شده اند. همچنین، این بلبرینگ ها با قیمتی رقابتی در بازار عرضه می شوند که آن را به یک گزینه جذاب برای مشتریان می کند.

انواع بلبرینگ ITC

  1. بلبرینگ شیار عمیق ITC
  2. بلبرینگ خود تنظیم ITC
  3. بلبرینگ کف گرد ITC
  4. بلبرینگ تماس زاویه ای ITC

 

بلبرینگ های سری شیار عمیق مارک ITC یا همان بلبرینگ های سری شش هزار itc از محبوب ترین و پر طرفدار ترین محصولات شرکت ای تی سی به حساب می آیند.

کاربرد بلبرینگ ITC

بلبرینگ های مارک ITC با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند در بسیاری از صنایع عام و خاص مورد استفاده قرار میگیرند در لیست زیر به معرفی برخی از این صنایع پرداخته ایم.

  1. صنایع خودروسازی
  2. کشاورزی
  3. سیمان
  4. نساجی
  5. لوازم خانگی
  6. پمپ سازی
  7. و بسیاری دیگر از صنایع عام و خاص

مقایسه کیفیت و قیمت بلبرینگ ITC

همانطور که اشاره کردیم بلبرینگ های مارک ITC با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند در دسته بلبرینگ های درجه 1 چینی قرار میگرند. در برسی مارک های مشابه ای تی سی چین میتوان به بلبرینگ HCH و بلبرینگ PFI اشاره کرد.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x