بلبرینگ مارک PFI

بلبرینگ PFI (خرید، فروش و استعلام قیمت PFI)

امتیاز این مطلب:

میانگین امتیاز 4.7 / 5 – تعداد رای 10

بلبرینگ PFI بدون شک یکی از نام آشنا ترین و با کیفیت ترین انواع بلبرینگ موجود در بازار ایران به حساب می آید. در این مطلب از سری مطالب معرفی برترین برند های بیرینگ (بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان) در نظر داریم تا به معرفی و برسی بلبرینگ های مارک pfi (پی اف ای) بپردازیم. لذا اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید تا در هنگام خرید بلبرینگ انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

بلبرینگ PFI از آمریکا تا چین

بنا بر اعلام وبسایت رسمی pfi بلبرینگ PFI با نام تجاری PFI Bearings در واقع یک شرکت پویا آمریکایی با تجربه ای بیش از 25 سال در زمینه طراحی و تولید انواع بیرینگ میباشد. هدف pfi (پی اف ای) تولید انواع بلبرینگ و رولبرینگ با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت میباشد.

در واقع اگر بخواهیم ساده تر بگوییم شرکت PFI یک شرکت ثبت شده در کشور آمریکا میباشد که به منظور کاهش هزینه های تولید محصولات خود اقدام به راه اندازی کارخانه تولید بیرینگ در کشور چین کرده است.

آشنایی با محصولات PFI (بلبرینگ pfi)

  1. بلبرینگ شیار عمیق (سری شش هزار) pfi
  2. بلبرینگ های خودرویی pfi
  3. رولبرینگ های مخروطی pfi
  4. رولبرینگ های مورد استفاده در صنایع کشاورزی pfi
  5. بیرینگ های کمپرسور pfi
  6. رولبرینگ های سوزنی pfi
  7. بیرینگ های خاص pfi

انواع بلبرینگ pfi

شرکت PFI توانسته است با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند توجه بسیاری از مصرف کنندگان را در صنایع عام و خاص به خود جلب کند و همین امر موجب شده است تا تقاضا به منظور خرید بلبرینگ PFI در بسیاری از صنایع افزایش پیدا کند که خوشبختانه این مجموعه امروزه توانسته است با طراحی و تولید بیش از 2 هزار مدل بیرینگ پاسخگوی بسیاری از مصرف کنندگان در صنایع مختلف باشد.

بلبرینگ شیار عمیق PFI

بلبرینگ های سری شیار عمیق یا به اصطلاح بلبرینگ های شش هزاری pfi پرمصرف ترین محصول PFI در ایران میباشد. نکته قابل توجه درباره بلبرینگ های سری شیار عمیق پی اف ای 2RS (واشر لاستیکی) و دور بالا (C3) بودن آنها میباشد به عبارت ساده تر تمامی بلبرینگ های سری 6 هزار پی اف ای 2RS C3 هستند.

بلبرینگ شیار عمیق pfi

نمایندگی بلبرینگ PFI در بیش از 70 کشور دنیا

کیفیت بالا و قیمت مناسب بلبرینگ PFI منجر به افزایش تقاضا به منظور خرید بلبرینگ PFI شده است و این مجموعه به منظور پاسخگویی بهتر و گسترش شبکه توزیع محصولات خود در سراسر جهان اقدام به راه اندازی نمایندگی رسمی فروش بلبرینگ PFIدر بیش از 70 کشور در سراسر جهان همچون آمریکا، آرژانتین، استرالیا، بولیوی، برزیل، شیلی، چین، کلمبیا، هلند، مکزیک و ترکیه کرده است.

نمایندگی بلبرینگ pfi

مقایسه کیفیت و قیمت بلبرینگ PFI با مارک های ژاپنی و چینی

قیمت بلبرینگ های مارک pfi به نسبت بلبرینگ های ژاپنی همچون KOYO، NACHI و NTN پایین تر و نسبت به مارک های چینی برتر همچون KG و DYZV بالاتر میباشد. در واقع بلبرینگ pfi محصولی با قیمت ارزان تر از محصولات ژاپنی و با کیفیتی مشابه بلبرینگ های ژاپنی میباشد. به منظور درک ساده تر در جدول زیر سعی کرده ایم قیمت بلبرینگ pfi را با چند مارک محبوب چینی و ژاپنی مقایسه کنیم.

مارک KG مارک NACHI مارک PFI شماره فنی
100 هزار تومان 300 هزار تومان 200 هزار تومان بلبرینگ چرخ جلو پراید
12 هزار تومان 55 هزار تومان 27 هزار تومان 6202 واشر لاستیکی
17 هزار تومان 70 هزار تومان 30 هزار تومان 6203 واشر لاستیکی
50 هزار تومان 150 هزار تومان 90 هزار تومان 6305 واشر لاستیکی
10 هزار تومان 50 هزار تومان 18 هزار تومان 608 واشر لاستیکی

(قیمت ها نمونه هستند و بروز نیستند)

کاربرد بلبرینگ PFI

همان طور ککه اشااره کردیم بلبرینگ های مارک pfi در بسیاری از صنایع عام و خاص مورد استفاده قرار میگرند و توجه مصرف کنندگان فراوانی را در سراسر جهان به خود جلب کرده اند در لیست زیر به معرفی برخی از کاربرد های بلبرینگ های پی اف ای می پردازیم.

  1. صنایع کشاورزی
  2. صنایع خودرویی
  3. الکتروموتور
  4. گیربکس
  5. پمپ آب (بلبرینگ پمپ آب)
  6. لوازم خانگی

انواع بلبرینگ پی اف ای

کاتالوگ بلبرینگ PFI

برای مشاهده محصولات شرکت pfi و مقایسه مشخصات فنی بلبرینگ و رولبرینگ های تولید این شرکت می توانید با دانلود کاتالوگ بلبرینگ PFI به اطلاعات تخصصی دسترسی پیدا کنید و در هنام انتخاب و خرید بلبرینگ pfi انتخاب هوشمندانه تری را تجربه کنید.

کاتالوگ بلبرینگ pfi

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

میانگین امتیاز 4.7 / 5 – تعداد رای 10
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امین امینی

تقریبا همه راضی هستند

عالی

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x