بهترین مارک بلبرینگ چیست

بهترین مارک بلبرینگ را بشناسید

امتیاز این مطلب:

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 7

بدون تردید و در اکثر موراد هنگامی که قصد خرید قطعات صنعتی و تجهیزات دوار مانند بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان ها را داریم همواره به دنبال خرید بهترین مارک (برند) هستیم و انتظار داریم تا با خرید بهترین مارک بلبرینگ هزینه های ثانویه را کاهش دهیم و از خرابی ها زود هنگام بلبرینگ ها جلوگیری کنیم.اگر شما هم قصد خرید بیرینگ دارید و به دنبال بهترین و باکیفیت ترین مارک بلبرینگ هستید و نمیدانید کدام برند از بقیه مارک ها بهتر است پیشنهاد میکنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

در این مطلب در نظر داریم تا به پر تکرار ترین پرسش ها در این حوزه نظیر سوالات زیر پاسخ دهیم.

  1. بهترین مارک بلبرینگ چیست؟
  2. کدام مارک بلبرینگ از دیگر برند ها با کیفیت تر است؟
  3. آیا میتوان گفت فلان مارک بلبرینگ بهترین برند در جهان است؟
  4. بهترین مارک بلبرینگ در ایران چیست؟

بهترین مارک بلبرینگ چیست؟

امروزه حضور بیرینگ (بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان) ها در بسیاری از کاربرد های عام و خاص به قدری افزایش پیدا کرده است که دیگر تعداد کارخانه ها و شرکت های تولید کننده بلبرینگ و رولبرینگ قابل شمارش نیست و محدود به یک یا چند کشور خاص نمی باشد.در واقع برای پاسخ به این پرسش که بهترین مارک بلبرینگ چیه؟ ابتدا باید کمی با کشور های تولید کننده این قطعه صنعتی و پر تکرار ترین مارک ها آشنا شویم.

بهترین مارک بلبرینگ

چه کشور هایی قادر به تولید بلبرینگ هستند؟

امروزه بسیاری از کشور های پیشرفته صنعتی قادر به تولید بیرینگ ها هستند و دیگر نمیتوان گفت تولید بلبرینگ و رولبرینگ مخصوص و در انحصار چند کشور خاص قرار دارد.اما اگر خواهیم محصولات چند کشور تولید کننده بلبرینگ را که در ایران وجود دارند و قابل خرید و فروش هستند را معرفی کنیم میتوانیم به لیست زیر اشاره کنیم.

  1. آمریکا
  2. آنگلستان
  3. آلمان
  4. فرانسه
  5. سوئد
  6. اتریش
  7. ژاپن
  8. لهستان
  9. جمهوری چک
  10. روسیه
  11. ترکیه
  12. چین

کشور های تولید کننده بلبرینگ

معرفی مارک (برند) های مطرح بلبرینگ

به طور کلی تمامی مارک های بلبرینگ و رولبرینگ را میتوان به سه دسته مارک های آمریکایی، اروپایی و آسیایی دسته یندی کرد.که در ادامه به معرفی چند نمونه از پر مصرف ترین مارک ها تولید هر کشور میپردازیم.

مارک های آمریکایی

  1. TIMKEN
  2. BOWER
  3. NDH
  4. HYATT

مارک های آمریکایی بلبرینگ

مارک های اروپایی

  1. FAG
  2. SKF
  3. INA
  4. DKF
  5. ZKL
  6. SNR
  7. FLT
  8. RHP

مارک های اروپایی بلبرینگ

مارک های آسیایی

  1. KOYO
  2. NTN
  3. NACHI
  4. ORS
  5. KG
  6. DYZV
  7. ETK

مارک های آسیایی بلبرینگ

مارک های مطرح تنهای بخشی از تولیدات کشور های مذکور هستند و همان طور که اشاره کردیم تنوع و گستردگی مارک ها و کارخانه های تولید کننده بیرینگ به قدری بالا است که نمیتوان به طور کامل هرکدام را معرفی کرد.حال به نظر شما می توان بهترین مارک بلبرینگ را معرفی کرد؟

کدام مارک بلبرینگ از دیگر مارک ها با کیفیت تر است؟

همان طور که متوجه شده اید امروزه کشور های فراوانی با مارک های مختلفی قادر به تولید انواع بلبرینگ و رولبرینگ هستند و هرکدام از آنها با توجه به فاکتور های مختلفی همچون تکنولوژی در اختیار، نوع طراحی، مواد اولیه مورد استفاده و بسیاری دیگر از پارامتر های مد نظر اقدام به طراحی و در نهایت تولید بلبرینگ می کنند.

پس اولین قدم برای پیدا کردن بهترین مارک بلبرینگ این است که کشور تولید کننده بلبرینگ را مشخص کنیم و سپس در میان مارک های مطرح آن کشور بهترین گزینه را انتخاب کنیم.برای مثال اگر قصد خرید بلبرینگ چینی دارید و در میان محصولات چینی به دنبال بهترین مارک بلبرینگ هستید میتوانید از محصولات شرکت های برتر همچون KG و DYZV استفاده نمایید.

در جدول زیر سعی کرده ایم چند مارک مطرح تولید هر کشور را معرفی کنیم

  1. بهترین مارک بلبرینگ چینی کدامست؟
  2. بهترین مارک بلبرینگ ژاپنی چیست؟
  3. آشنایی با بهترین مارک بلبرینگ آلمانی
  4. معرفی بهترین مارک بلبرینگ آمریکایی

 

آمریکا آلمان ژاپن چین
TIMKEN FAG KOYO KG
BOWER SKF NACHI DYZV

نکته طلایی برای انتخاب بهترین مارک بلبرینگ

مهمترین نکته ای که هنگام انتخاب و خرید بهترین مارک بلبرینگ باید به آن توجه کنید این است هر کارخانه و شرکت تولید کننده در طراحی و تولید نوع خاصی از بلبرینگ و رولبرینگ مهارت و توجه خاصی دارد.برای مثال شرکت آمریکایی TIMKEN به صورت تخصصی در زمینه طراحی و تولید رولبرینگ های مخروطی مهارت دارد و می توان گفت اگر قصد خرید رولبرینگ های مخروطی دارید و به دنبال بهترین مارک رولبرینگ مخروطی هستید قطعا بهترین گزینه استفاده از محصولات شرکت TIMKEN می باشد و یا اگر قصد خرید بلبرینگ های تماس زاویه دارید استفاده از محصولات شرکت های آلمانی همچون SKF و FAG قطعا بهترین گزینه برای شما است.

لذا انتخاب و خرید بهترین مارک بلبرینگ نیاز به تجربه علمی و عملی دارد پس اگر قصد خرید بهترین مارک بلبرینگ را برای ماشین آلات و دستگاه های خود دارید و نمیدانید کدام مارک را انتخاب کنید پیشنهاد میکنیم از مشاوره رایگان قبل از خرید ما در بیرینگ مارت استفاده فرمایید.تا بر اساس نیازتان بهترین و با کیفیت ترین بلبرینگ و رولبرینگ را تهیه کنید.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 7
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x