آشنایی با بلبرینگ چینی

بلبرینگ چینی بخریم یا نخریم؟

امتیاز این مطلب:

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 2

یکی از مهمترین پرسش هایی که مصرف کننده گان بیرینگ (بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان) به دنبال پاسخ آن هستند این است که بلبرینگ چینی بخریم یا نخریم؟ پاسخ به این سوال ساده نیست و به پارامتر و فاکتور های مختلفی بستگی دارد.در این مطلب ما قصد داریم به برسی باید ها و نباید های خرید بلبرینگ های چینی بپردازیم.

بلبلرینگ چینی
بلبرینگ چینی بخریم یا نخریم ؟

آشنایی با بلبرینگ های چینی

شاید در نگاه اول و با شنیدن نام بلبرینگ چینی اولین چیزی که به ذهن ما می رسد کیفیت و قیمت پایین باشد.اما آیا واقعا بلبرینگ های چینی بی کیفیت هستند ؟ قطعا این چنین نیست.کشور چین تنها کشوری هست که به شما امکان انتخاب می دهد.یعنی شما هنگام خرید بلبرینگ چینی این امکان را دارید که تا با توجه به بودجه و هزینه ای که در نظر دارید بیرینگ (بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان) خود را انتخاب کنید.پس یکی از مزایای انتخاب بلبرینگ های چینی همواره قیمت بلبرینگ می باشد.

گسترده بودن محدوده قیمت بلبرینگ های چینی همیشه به نفع مصرف کننده نیست و همین گسترده گی در بسیاری از موارد می تواند باعث سردرگمی و اشتباه مصرف کننده گان شود.برای مثال هنگامی که شما قصد خرید بلبرینگ چینی دارید هنگام استعلام قیمت بلبرینگ با چندین قیمت مختلف روبرو می شوید همین باعث می شود تا شما در انتخاب بلبرینگ دچار اشتباه شوید و گاهی هم ممکن است با پرداخت بیشترین هزینه کم ترین کیفیت را انتخاب کنید.اما چطوری در هنگام خرید بلبرینگ چینی بهترین انتخاب را داشته باشیم؟

خرید هوشمندانه بلبرینگ چینی

به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم تنها نکته ای که شما هنگام خرید بلبرینگ های چینی حتما باید به آن توجه کنید مارک (برند) بلبرینگ می باشد.هر یک از شرکت ها و کارخانجات تولید کننده بلبرینگ در چین دارای کیفیت و قیمت مشخصی می باشند.قیمت بلبرینگ های چینی ارتباط مستقیم با مارک (برند) بلبرینگ دارد برای مثال بلبرینگ های تولیدی شرکت KG (کی جی) نسبت به محصولات شرکت DPI (دی پی آی) دارای کیفیت بالا تر و قیمت بالاتری می باشد.( پس هنکام خرید بلبرینگ چینی به کارخانه تولید کننده آن توجه کنید)

کدام مارک (برند) بلبرینگ چینی باکیفیت تر است؟

  1. KG (کی جی)
  2. DYZV (دی وای زد وی)
  3. ETK-F (ای تی کا اف)
  4. BW (بی دبلیو)

برند های ذکر شده از جمله محبوب ترین و باکیفیت برند های چینی در بازار ایران می باشند.

چرا باید بلبرینگ چینی بخریم؟

چرا باید بلبرینگ چینی بخریم؟ چه زمانی خرید بلبرینگ چینی پیشنهاد می شود ؟ به طور کلی این شما و نیاز شما هست که تعیین می کند که چرا بلبرینگ های ساخت چین را بخرید یا نخرید اما در ادامه چند دلیل رایج برای خرید بلبرینگ های چینی را مطرح می کنیم.

  1. قیمت ارزان و به صرفه بودن
  2. عدم نیاز به کیفیت بالا
  3. در دسترس بودن

آیا بلبرینگ چینی بخریم

چرا نباید بلبرینگ چینی بخریم؟

مهم ترین دلیلی که شما نباید از بلبرینگ های چینی استفاده کنید.توان ماشین آلات و سیستم شما می باشد.یعنی اگر شما قبلا از بلبرینگ های ساخت کشور های اروپایی یا ژاپنی استفاده کرده اید و اکنون نیاز به تعویض و خرید بلبرینگ جدید دارید به شما پیشنهاد می کنیم حتما همان برند و همان کشور را انتخاب کنید.چرا که دستگاه شما بر اساس مشخصات فنی و ویژه گی های همان بلبرینگ طراحی شده است و ممکن است استفاده از بلبرینگ های چینی باعث آسیب رسیدن به دستگاه شما شود.

چرا بلبرینگ چینی بخریم
آیا بلبرینگ چینی برای شما مناسب هست ؟

پرسش و پاسخ متداول

انتخاب و خرید بهترین مارک بلبرینگ چینی بسته به نوع بلبرینگ و کاربردی که دارد متغییر است اما به طور کلی در میان تمامی کارخانه های تولید کننده بلبرینگ و رولبرینگ در کشور چین مارک KG و DYZV از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در دسته بهترین مارک های چینی بلبرینگ قرار میگیرند

تنوع و گستردگی برند های چینی موجود در بیرینگ مارت این امکان را به شما میدهد تا بر اساس بودجه مورد نظر خود بهترین بلبرینگ را تهیه کنید

قیمت محصولات چینی بسته به مارکی که دارند متغییر است لذا پیشنهاد میکنیم حتما قبل از خرید این نوع بلبرینگ ها به مارک آن توجه فرمایید

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x