کاسه نمد nak

کاسه نمد NAK (آشنایی به همراه راهنما خرید)

امتیاز این مطلب:

امتیاز خود را ثبت کنید

نقش حساس آببند ها به ویژه کاسه نمد ها در بهبود عملکرد و افزایش کارایی سیستم های مختلف در صنایع عام و خاص انکار ناپذیر است در واقع این قطعات ارشمند از مهمترین و حساس ترین اجزای ماشین آلات به حساب می آیند لذا توجه به کیفیت آنها میتواند به افزایش طول عمر دستگاه کمک فراوانی کند.در این مطلب از سری مطالب تخصصی وبلاگ بیرینگ مارت قصد داریم به یکی از باکیفیت ترین و ارزشمند ترین مارک های تولید کننده کاسه نمد در کشور تایوان یعنی کاسه نمد NAK یا همان کاسه نمد ناک بپردازیم.پس اگر به دنبال انتخاب و خرید یک مارک معتبر کاسه نمد هستید پیشنهاد میکنیم همراه ما باشید.

کاسه نمد NAK با نیم قرن تجربه

تاریخچه تاسیس و تولید کارخانه NAK به سال 1976 میلادی و در کشور تایوان بازمیگردد.هدف این کارخانه تولید کننده آببند از همان ابتدا طراحی و تولید کاسه نمد های با کیفیت بالا و قیمت پایین بوده است در واقع شرکت NAK با توجه به تجربه علمی و عملی که داشت موفق به دستیابی به این هدف شد و  در نهایت در سال 1981 و 1982 میلادی توانست کاسه نمد های خود را به آمریکا و اروپا صادر کند.

آشنایی با انواع کاسه نمد NAK

کارخانه NAK امروزه قادر به طراحی و تولید بیش از 100 هزار سایز کاسه نمد در انواع مختلفی خودرویی، صنعتی، کشاورزی، حفاری، راهسازی می باشد که در ادامه به معرفی هر کدام میپردازیم.

کاسه نمد خودرویی NAK

  1. کاسه نمد موتور خودرو nak
  2. کاسه نمد سیسم های انتقال نیرو nak
  3. کاسه نمد فرمان خودرو nak
  4. کاسه نمد گیربکس nak
  5. کاسه نمد ضربه گیر nak

کاسه نمد خودرویی nak

کاسه نمد صنعتی NAK

  1. کاسه نمد پمپ nak
  2. کاسه نمد گیربکس nak
  3. کاسه نمد موتور nak
  4. کاسه نمد انتقال نیرو nak
  5. کاسه نمد توربین های بادی nak
  6. کاسه نمد ماشین لباسشویی nak

کاسه نمد صنعتی nak

کاسه نمد کشاورزی NAK

  1. کاسه نمد ماشین آلات کشاورزی nak

کاسه نمد راهسازی NAK

  1. کاسه نمد پیستون nak
  2. کاسه نمد ماشین آلات حفاری nak

کاسه نمد کشاورزی nak

مفهوم علائم اختصاری درج شده روی کاسه نمد NAK

شرکت NAK هم مانند بسیاری از کارخانه های تولید کننده همچون کاسه نمد تایوانی TTO هنگام تولید محصولات خود از علائم اختصاری منحصر به فردی استفاده میکند که هرکدام از آنها معنا و مهفوم خاصی دارند برای مثال عنوان WA بر روی کاسه نمد های مخصوص ماشین لباسشویی تولید این شرکت درج میشود که خود به 10 مدل شامل SGWA1، SGWA5، TGWA، TGWA21، DCWA، DCWA1، TCWA1، TCWA2، TCWA5، TCWA7 و TCWA8 تقسیم میشود.

کاسه نمد ماشین لباسشویی nak

برای آشنا با دیگر پارامتر های رایج درج شده بر روی کاسه نمد های تولید این کارخانه و یا دریافت کاتالوگ کاسه نمد NAK میتواند با مشاوران ما در بیرینگ مارت تماس حاصل فرمایید.

کاسه نمد NAK محصولی با استاندارد های بین المللی

افزایش تقاضا به منظور استفاده و خرید کاسه نمد nak منجر شد تا این کارخانه تولید کننده در مدت به نسبت کوتاهی بسیاری از استاندارد های بین المللی را کسب کند که از مهمترین آنها میتوان به موراد زیر اشاره کرد.

  1. استاندارد ISO 9001
  2. ISO 14001
  3. ISO 45001
  4. ISO 5001
  5. IATF 16949

از کاسه نمد NAK در کدام کشور ها استفاده میشود؟

امروزه کاسه نمد های مارک NAK (ناک) تایوان با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارند در بیش از 70 کشور در سراسر جهان همچون استرالیا، چین، هند، تایلند، روسیه و ایران استفاده میشود.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x