آشنایی با بلبرینگ hch

بلبرینگ HCH (آشنایی کامل)

امتیاز این مطلب:

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 2

بلبرینگ HCH ساخت کجاست؟ انواع بلبرینگ و رولبرینگ مارک HCH کدامست؟ و کیفیت بلبرینگ های مارک HCH چگونه است؟ از پر تکرار ترین پرسش هایی هستن که بسیاری از مصرف کنندگان در هنگام انتخاب و خرید بلبرینگ های مارک hch به دنبال دریافت پاسخ آن هستند.پس اگر شما هم قصد خرید بلبرینگ HCH را دارید و درباره این مارک محبوب چینی اطلاعات چندانی ندارید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا در هنگام خرید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

بلبرینگ HCH

آشنایی با بلبرینگ HCH

شرکت China Huanchi Bearings Group با نام تجاری HCH یکی از بزرگترین و دقیق ترین کارخانه های بیرینگ سازی در کشور چین می باشد.این شرکت پر طرفدار چینی توانسته است تا با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی ساختی (ماشین آلات ژاپنی و اروپایی) که در اختیار دارد به یکی از 500 تولید کننده برتر در کشور چین تبدیل شود.

این کارخانه محبوب چینی با در اختیار داشتن 517 خط تولید قادر است تا روزانه نزدیک به 1 میلیون و 500 هزار قطعه بلبرینگ و رولبرینگ در ابعاد اینچ و میلیمتر تولید کند که در ادامه به معرفی انواع بیرینگ تولید کارخانه HCH میپردازیم.

انواع بیرینگ HCH کدامست؟

هدف کارخانه HCH تولید محصولاتی با دقت و کیفیت بالا می باشد و به همین منظور این کارخانه صنعتی تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید 2 نوع بیرینگ گذاشته است .

  • بلبرینگ شیار عمیق در انواع مینیاتوری، کوچک و متوسط
  • رولبرینگ مخروطی

انواع بلبرینگ HCH

انواع بلبرینگ شیار عمیق HCH

  1. بلبرینگ شیار عمیق سری 16000
  2. بلبرینگ شیار عمیق سری 6700
  3. بلبرینگ شیار عمیق سری 6000
  4. بلبرینگ شیار عمیق سری 6200
  5. بلبرینگ شیار عمیق سری 6300
  6. بلبرینگ شیار عمیق سری 6800
  7. بلبرینگ شیار عمیق سری 6900
  8. بلبرینگ شیار عمیق سری 62200
  9. بلبرینگ شیار عمیق سری 62300
  10. بلبرینگ های شیار عمیق با ایعاد اینچی

استاندارد های بلبرینگ HCH

بنا بر اعلام وبسایت رسمی بلبرینگ HCH تمامی محصولات تولید شده توسط این کارخانه قبل از خروج یک به یک تست میشوند و در صورت تایید بسته بندی شده و از کارخانه خارج میشوند.در لیست زیر سعی کرده ایم برخی از مهمترین استاندارد هایی که توسط این کارخانه کسب شده اند را معرفی کنیم.

  1. استاندارد IATF16949
  2. استاندارد ISO9001
  3. GB/T 24001

از بلبرینگ های HCH در کدام صنایع استفاده می شود؟

  1. صنایع کشاورزی
  2. صنایع حفاری
  3. ابزار آلات مختلف همچون دریل
  4. پمپ (بلبرینگ پمپ آب)
  5. و بسیاری دیگر از صنایع سبک و نیمه سنگین

بلبرینگ HCH بخریم تا نه؟

اکنون که با کارخانه HCH و بلبرینگ های تولید این کارخانه محبوب چینی آشنا شده اید نوبت به آن رسیده است تا به پرسش بلبرینگ HCH بخریم تا نخریم؟ پاسخ دهیم.

همان طور که اشاره کردیم بلبرینگ های مارک hch از باکیفیت ترین و ارزشمند ترین مارک های بلبرینگ چینی به حساب می آیند و در میان دیگر مارک های تولید این کشور از کیفیت بالاتری برخوردار هستند اما نکته که باید در هنگام خرید این محصولات به آن توجه کرد قیمت بلبرینگ HCH می باشد.به بیان دیگر بلبرینگ های مارک اچ سی اچ با توجه به کیفیت بالایی که دارند از قیمت بالاتری هم برخوردارد هستند و این بالا بودن قیمت در برخی موارد ممکن است تا بیش از دو برابر نسبت به دیگر مارک های چینی باشد.

اما اگر قصد خرید بلبرینگی با کیفیت بالا در حد استاندارد های ژاپنی دارید و از نظر بودجه محدود هستید بلبرینگ های مارک hch می تواند انتخاب خوبی باشد اما قبل از آن پیشنهاد میکنیم حتما از مشاوره ما در بیرینگ مارت بهره مند شوید تا با پرداخته کمترین هزینه بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x