بلبرینگ کمباین چیست

بلبرینگ کمباین چرا مهم است؟

امتیاز این مطلب:

میانگین امتیاز 1 / 5 – تعداد رای 1

صنعت کشاورزی اولین و با اهمیت ترین صنعت مهم برای بشر می باشد.ماشین آلات و دستگاه های مختلف مورد استفاده در این صنعت با اهمیت با توجه به ساختار و اجزای مختلفی که دارند فرایند کشاورزی را برای ما بیش از پیش ساده کرده اند.یکی از مهمترین و حساس ترین این ماشین آلات دستگاه های کمباین می باشد.در این مطلب می خواهیم به برسی بلبرینگ های مورد استفاده در ماشین آلات کمباین یا به اصطلاح رایج بازار بلبرینگ کمباین بپردازیم.

بلبرینگ ماشین آلات کمباین

بلبرینگ کمباین چیست؟

برای پاسخ به این پرسش که بلبرینگ کمباین چیست؟ و چرا بلبرینگ های کمباین با اهمیت هستند؟ ابتدا باید به طور مختصر با ماشین آلات کمباین آشنا شوید و نحوه عملکرد این دستگاه را بیشتر بشناسید.به همین منظور سعی کرده ایم در ویدیوی زیر روش عملکرد دستگاه های کمباین  و حساست بالای این ماشین آلات را به شما نشان دهیم.

همان طور که مشاهده کردید ماشین آلات کمباین از ترکیب قطعات پیچیده و خاصی تشکیل شده اند که وظیفه برداشت محصولات دانه دار کشاورزی را بر عهده دارند.یکی از مهمترین اجزای پیشرفته که در ساختار این سیستم  کاربردی نقش ایفا می کند بلبرینگ ها هستند.بلبرینگ های مورد استفاده در ماشین آلات کمباین از با اهمیت ترین و ارزشمند ترین قطعات در ساختار این ماشین آلات به حساب می آیند.در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با این قطعه دوار آشنا شوید.

چرا بلبرینگ کمباین با اهمیت است؟

همان طور که اطلاع دارید صنعت کشاورزی و ماشین آلات مورد استفاده در این صنعت با توجه به شرایط کاری و محیطی موجود همواره از با کیفیت ترین و بهترین متریال ها تولید می شوند.چرا که استفاده از نمونه های بی کیفیت علاوه بر هدر رفت هزینه می تواند منجر به ایجاد خسارت های جبران ناپذیر فراوانی شود.از همین رو پیشنهاد میکنیم هنگام استفاده از بلبرینگ کشاورزی به خصوص بلبرینگ های مورد استفاده در کمباین همواره از بهترین و باکیفت ترین نمونه های موجود در بازار استفاده نمایید.

بلبرینگ کمباین با اهمیت
در کمباین از چه بلبرینگ های استفاده می شود؟

  1. هوزینگ یاتاقان ها (رایج)
  2. بلبرینگ های تماس زاویه ای دو ردیف ساچمه
  3. بلبرینگ های مخصوص (داخل چهار گوش)
  4. یاتاقان ها
  5. بلبرینگ شیار عمیق

انواع بلبرینگ کمباین

بلبرینگ های رایج در ماشین آلات کمباین کدامند؟

معمولا هنگامی که در بازار ایران و میان مصرف کنندگان صحبت از بلبرینگ کمباین می شود منظور دو مدل بلبرینگ به شماره فنی SA205 و SA206 می باشد.از این مدل بلبرینگ های کمباین با نام های دیگری همچون بلبرینگ 25 و 30 کمباین هم یاد میشود.

مارک های پر مصرف بلبرینگ کمپاین

کشاورزان و فعالات این صنعت هنگام خرید بلبرینگ های کمباینی معمولا از تولیدات کشور های همچون آلمان و ژاپن استفاده میکنند.در لیست زیر چند مارک پر مصرف و محبوب بلبرینگ کمباینی در میان مصرف کنندگان را معرفی کرده ایم.

  1. بلبرینگ کمباین INA تولید کشور آلمان
  2. بلبرینگ کمباینی JAF محصول ژاپن
  3. بلبرینگ ماشین آلات کمباین محصول شرکت TIMKEN تولید آمریکا

نکات مهم قبل از خرید بلبرینگ کمباین

اگر قصد خرید بلبرینگ کمباین دارید اولین و مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید خرید بلبرینگ از مراکز معتبر فروش می باشد.چرا که این سری از بلبرینگ های مورد استفاده در صنعت کشاورزی از پر مصرف ترین انواع بلبرینگ ها هستند و همین مصرفی بودن باعث بوجود آمدن و حضور نمونه های تقلبی فراوانی در بازار شده است.لذا پیشنهاد میکنیم حتما هنگام استعلام قیمت بلبرینگ کمباین و خرید آن حتما از شرکت یا فروشنده آن ضمانت اصالت کالا دریافت نمایید.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

میانگین امتیاز 1 / 5 – تعداد رای 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x