بلبرینگ ساخت کشور مجارستان

بلبرینگ مجارستان از صفر تا صد!

امتیاز این مطلب:

امتیاز خود را ثبت کنید

بلبرینگ مجارستان بخریم یا نخریم؟ کیفیت و قیمت بلبرینگ و رولبرینگ های تولید کشور مجارستان چگونه است؟ و یا اصلا بلبرینگ های مجارستان چه ویژگی هایی دارند؟ از پر تکرار ترین پرسش هایی هستند که بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان بیرینگ در هنگام شنیدن نام بلبرینگ های تولید مجارستان یا به اصطلاح رایج بازار بلبرینگ مجار به دنبال پاسخ آن هستند.پس اگر شما هم به دنبال خرید بلبرینگ با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار پایین هستید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب همراه بیرینگ مارت باشید.

بلبرینگ مجارستان قدیمی با کیفیت

اگر از مصرف کنندگان قدیمی بیرینگ (بلبرینگ و رولبرینگ) ها باشید بدون تردید با بلبرینگ های تولید کشور مجارستان آشنا هستید و حداقل چند باری از محصولات و تولیدات این کشور اروپایی استفاده کرده اید و از کیفیت و قیمت این نوع از بیرینگ ها اطلاع دارید.در ادامه به معرفی انواع بلبرینگ ساخت کشور مجارستان میپردازیم.

انواع بلبرینگ مجارستان کدامست؟

تاریخچه تولید بلبرینگ های مجارستان به نزدیک 70 سال پیش برمیگردد و محصولات تولید این کشور امروزه در ایران به صورت محدود در دسترس میباشد در لیست زیر به معرفی انواع بلبرینگ های تولید مجارستان پرداخته ایم.

  1. بلبرینگ شیار عمیق مجارستان
  2. رولبرینگ بشکه ای کف گرد مجارستان
  3. رولبرینگ استوانه ای مجارستان

بلبرینگ مجارستان

کیفیت بلبرینگ های مجارستان چگونه است؟

بلبرینگ های مجارستان همچون بلبرینگ های FLT، ZKL، DKF، STEYR و …. در دسته بلبرینگ های شرقی قرار میگرند و از نظر قیمت و کیفیت تا حدودی نزدیک به یکدیگر میباشند و بسته به نوع بیرینگ ممکن است هرکدام نسبت به یکدیگر برتری داشته باشند اما اگر بخواهیم به طور کلی این نوع از بلبرینگ ها را با دیگر انواع بلبرینگ شرقی مقایسه کنیم میتوان گفت بلبرینگ های مجارستان به نسبت بیرینگ های روسی و رومانی که با عنوان بلبرینگ رومانی شناخته میشود از کیفیت بالاتر و نسبت به بلبرینگ DKF و ZKL از کیفیت پایین تری برخوردار میباشد.

مزایای استفاده از بلبرینگ مجارستان چیست؟

  1. کیفیت بالا
  2. قیمت پایین

معایب بلبرینگ های تولید مجارستان چیست؟

  1. وجود نمونه های تقلبی
  2. محدود بودن دسترسی
  3. وجود ایرادات ظاهری همچون زنگ زدگی (به دلیل قدیمی بودن)

بلبرینگ مجارستان را به شرط اصالت بخرید!

بلبرینگ های ساخت کشور مجارستان با توجه به کیفیت بالا و قیمت پایینی که دارند مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان در سراسر جهان به ویژه ایران قرار گرفته اند و همین امر موجب شده است تا توجه برخی از افراد سودجو به تولیدات این کشور جلب شود و شاهده نمونه های تقلبی از بلبرینگ های مجارستان باشیم.لذا اگر قصد انتخاب و خرید بلبرینگ مجارستان را دارید پیشنهاد میکنیم حتما از مراکز معتبر خرید کنید و از اصالت بلبرینگ اطمینان حاصل بفرمایید.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x