آشنایی با بلبرینگ ors

بلبرینگ ORS ساخت ترکیه

امتیاز این مطلب:

امتیاز خود را ثبت کنید

در دنیای صنعتی امروز ساخت و تولید بلبرینگ و رولبرینگ ها به چند کشور خاص محدود نمی شود و بسیاری از کشور های پیشرفته در جهان قادر به تولید بلبرینگ در انواع مختلف از نظر آلیاژ و ابعاد هستند.یکی از همین کشور ها که امروزه شاهد محبوبیت تولیدات آن هستیم کشور ترکیه می باشد.

در این قسمت از سری مطالب معرفی مارک (برند) وبلاگ تخصصی بیرینگ مارت می خواهیم به معرفی بلبرینگ ORS محصول پر طرفدار تولید ترکیه بپردازیم و با تاریخچه تاسیس و همچنین سیر تکامل این بلبرینگ ترکی بیشتر آشنا شویم.

بلبرینگ ORS ترکیه ای محبوب

معرفی کارخانه ORS ترکیه

شرکت تولیدی Ortadoğu Rulman Sanayi به معنای صنعت بلبرینگ خاورمیانه با نام تجاری ORS در سال 1982 میلادی در کشور ترکیه تاسیس گردید. این شرکت در سال 1984 میلادی (حدود دو سال بعد) با قرار دادی که با شرکت اشتایر اتریش بست (به منظور انتقال دانش و تجربه) موفق به تولید انبوه بلبرینگ گردید.ORS در مدت نسبتا کوتاهی (تقریبا 3 سال) موفق شد حجم تولیدات خود را به نزدیک 4/5 میلیون قطعه در سال برساند و در نهایت اولین صادرات محصولات خود را به خاورمیانه آغاز کرد.

با افزایش محبوبیت بلبرینگ ORS در میان مصرف کننده های این صنعت و همچنین دریافت استاندارد ISO9000 در سال 1993 شرکت ا آر اس ترکیه اقدام به طراحی و در نهایت تولید دومین نمونه از بلبرینگ های خود (بلبرینگ شیار عمیق با دو ردیف ساچمه) را آغاز کرد.با افزایش دایره تولیدات این کارخانه ترکیه ای حجم صادرات این شرکت به نزدیک 35 درصد از محصولات خود رسید.

سیر تکامل و پیشرفت در تولید بلبرینگ ors به قدری بالا بود که این شرکت ترکیه ای در مدت به نسبت کوتاهی بسیاری دیگر از استاندارد های بین المللی همچون QS9000 ،ISO/TS 16949 و ISO 14000 را کسب کرد.

انواع بلبرینگ تولید ORS کدامند؟

  1. بلبرینگ سری شش هزار (شیار عمیق) در انواع ابعاد میلیمتری و بلبرینگ اینچی
  2. بلبرینگ تماس زاویه ای
  3. بلبرینگ های خود تنظیم شونده

انواع رولبرینگ ORS کدام است؟

  1. رولبرینگ استوانه ای
  2. رولبرینگ مخروطی

بلبرینگ و رولبرینگ ORS

معرفی استاندارد های بلبرینگ ORS

کیفیت و دقت در تولید بلبرینگ و رولبرینگ های کارخانه Ortadoğu Rulman Sanayi باعث شد تا این شرکت ترکی بسیاری از استاندارد های بین المللی در حوزه کیفیت و دقت را دریافت کند.در لیست زیر به معرفی استاندارد های کسب شده توسط ORS پرداخته ایم.(اطلاعات درج شده برمبنای اعلام رسمی شرکت ORS می باشد)

  1. ISO 9001
  2. IATF 16949
  3. ISO 14001
  4. ISO 45001

بلبرینگ ORS تولید ترکیه

بلبرینگ های ors در کدام صنایع استفاده می شوند؟

  1. لوازم خانگی (بلبرینگ ماشین لباسشویی، بلبرینگ جاروبرقی، بلبرینگ پنکه و …)
  2. الکترو موتور ها
  3. و بسیاری دیگر از صنایع عام

آیا بلبرینگ ORS ارزش خرید دارد؟

قیمت بلبرینگ ors چقدر است ؟ آیا بلبرینگ های ors ارزش خرید دارند؟ از پر تکرار ترین پرسش هایی هستند که مصرف کننده گان قبل از خرید بلبرینگ ors به دنبال پاسخ آنها هستند.

اگر بخواهیم کوتاه پاسخ بدهیم باید بگوییم اگر شما نیاز به بلبرینگی دارید که از نظر کیفیت و همچنین قیمت بین محصولات ژاپنی و چینی باشد انتخاب و خرید بلبرینگ ORS یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد.اما همان طور که میدانید تولیدات هرکدام از شرکت های بلبرینگ سازی مزایا و البته معایب خود را دارد به همین دلیل به منظور خرید و انتخاب هوشمندانه تر پیشنهاد می کنیم قبل از خرید از مشاوره رایگان ما در بیرینگ مارت استفاده بفرمایید.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x