بلبرینگ سنگ شکن یا سرند

بلبرینگ های مورد استفاده در سنگ شکن

امتیاز این مطلب:

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 1

بلبرینگ سنگ شکن یا بلبرینگ سرند به مجموعه بلبرینگ و رولبرینگ های می گویند که در ماشین آلات و دستگاه های سنگ شکن مورد استفاده قرار میگیرند.اما بلبرینگ سنگ شکن چه تفاوتی با دیگر انواع بیرینگ دارد؟ کدام ویژگی و مزیت در بلبرینگ های دستگاه سرند یا ماشین آلات سنگ شکن باعث متمایز شدن این نوع بیرینگ ها شده است؟ در ادامه این مطلب به معرفی پر مصرف ترین بلبرینگ و رولبرینگ ها در صنایع سنگ شکن می پردازیم.

منظور از بلبرینگ سنگ شکن چیست؟

منظور از بلبرینگ سنگ شکن بلبرینگ و رولبرینگ های هستند که در ساختار دستگاه های سنگ شکن مورد استفاده قرار می گیرند.البته لازم به ذکر است بیرینگ های مورد استفاده در ماشین الات سنگ شکن اغلب از نوع رولبرینگ (سری رولبرینگ های بشکه ای) هستند.اما رولبرینگ های مورد استفاده در ماشین آلات سنگ شکن چه ویژگی های باید داشته باشند؟مهمترین مزیت و ویژگی رولبرینگ های مورد استفاده در صنایع سنگ شکن بالا بودن قدرت تحمل فشار می باشد.

بلبرینگ سنگ شکن

انواع رولبرینگ بشکه ای مورد استفاده در دستگاه سنگ شکن کدامست؟

رولبرینگ های بشکه ای مورد استفاده در ماشین آلات سرند یا دستگاه های سنگ شکن اغلب از نوع شبکه برنج و در دو نوع با شفت ورودی ساده و K می باشد.(منظور از K یا کونیک بودن رولبرینگ بشکه ای استفاده از رولبرینگ به همراه بوش و چاگنت است)

بلبرینگ سرند

در جدول زیر شما می توانید با پر مصرف ترین انواع رولبرینگ مورد استفاده در این نوع سیستم ها به همراه ابعاد آن آشنا شوید.

ارتفاع قطر خارج قطر داخل شماره فنی رولبرینگ
93 میلیمتر 280 میلیمتر 130 میلیمتر 22326
86 میلیمتر 260 میلیمتر 120 میلیمتر 22324
80 میلیمتر 240 میلیمتر 110 میلیمتر 22322
73 میلیمتر 215 میلیمتر 100 میلیمتر 22320
64 میلیمتر 190 میلیمتر 90 میلیمتر 22318
144 میلیمتر 440 میلیمتر 260 میلیمتر 23152K
106 میلیمتر 420 میلیمتر 280میلیمتر 23056

(موارد ذکر شده تنها بخشی از رولبرینگ های مورد استفاده در این صنعت می باشد)

کدام مارک بلبرینگ سنگ شکن با کیفیت تر است؟

استفاده از مارک های اروپایی و ژاپنی به شرط اصل بودن بهترین انتخاب برای مصرف کننده می باشد چرا که محصولات این کشور ها با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارند هزینه های ثانوی مانند هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد.اما امروزه با توجه به محدود بودن محصولات اصلی کشور های اروپایی و گاهی ژاپنی و همچنین قیمت بالای این محصولات اغلب مصرف کننده ها به دنبال خرید نوع روسی و چینی بلبرینگ های سنگ شکن می باشند.مارک های مانند KG ،DYZV و GPZ از پر طرفدار ترین برند های تولید کننده بلبرینگ های سنگ شکن در بازار ایران می باشند.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x