بلبرینگ ارزان قیمت

آشنایی با چند مارک بلبرینگ ارزان چینی

امتیاز این مطلب:

امتیاز خود را ثبت کنید

استفاده از بیرینگ (بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان) ها و نقش آنها محدود به یک یا چند صنعت عام و یا خاص نیست و امروزه شاهده استفاده از این قطعات صنعتی در بسیاری از کاربرد ها هستیم.اما گاهی ممکن است بنا به دلایل مختلفی همچون الویت داشتن قیمت بلبرینگ بر کیفیت آن و یا حساس نبودن نقش بلبرینگ در ماشین آلات مورد استفاده به دنبال استفاده و خرید بلبرینگ ارزان قیمت یا به عبارتی دیگر بلبرینگ چینی با قیمت ارزان باشیم.

در ادامه این مطلب از سری مطالب آموزشی وبلاگ بیرینگ مارت در نظر داریم تا به معرفی برخی از رایچ ترین و پرمصرف ترین مارک های بلبرینگ با قیمت پایین بپردازیم.پس اگر به دنبال استفاده و یا خرید بلبرینگ ارزان قیمت هستید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بلبرینگ ارزان بخریم یا نخریم؟

پاسخ به این پرسش که آیا استفاده و خرید بلبرینگ های ارزان قیمت پیشنهاد میشود و یا خیر؟ کاملا به نظر شخصی خودتان و برخی پارامتر ها همچون میزان بار وارده بر روی بلبرینگ، مقدار لقی، سرعت چرخش بلبرینگ، میزان سختی مورد نظر، دما محیط، نوع روانکار مورد استفاده و بسیاری دیگر از فاکتور ها بستگی دارد.

معرفی چند مارک بلبرینگ با قیمت ارزان

فارغ از اینکه آیا بلبرینگ های ارزان قیمت انتخاب مناسبی هستند یا خیر؟ در این مطلب میخواهیم برخی از رایج ترین و پر مصرف ترین مارک های بلبرینگ موجود در بازار که قیمت ارزانی دارند را معرفی کنیم.توجه داشته باشید که ارزان قیمت بودن مارک های معرفی شده لزوما به معنای بی کیفیت بودن آنها نیست بلکه منظور ارزان تر بودن نسبت به مارک های برتر همچون KG میباشد.

1-بلبرینگ مستر (master)

بلبرینگ MASTER از سری بلبرینگ های ساخت کشور چین می باشد که توانسته با توجه به قیمت مناسبی که دارد توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند.بلبرینگ شیار عمیق یا بلبرینگ های سری 6 هزار و رولبرینگ های مخروطی مارک master از پر مصرف ترین محصولات این کارخانه چینی به حساب می آید.

بلبرینگ مستر

2-بلبرینگ 3STAR (تری استار)

بلبرینگ 3star از دیگر محصولات تولید کشور چین می باشد که امروزه شاهده وجود طیف گسترده ای از بلبرینگ با مارک 3star یا سه ستاره هستیم.بلبرینگ های مارک 3star علاوه بر کیفیت قابل قبولی که دارند از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند.بلبرینگ شیار عمیق و یاتاقان های مارک تری استار از محصولات رایج این کارخانه چینی در بازار ایران می باشد.

بلبرینگ 3star

3-بلبرینگ 2M

بلبرینگ و رولبرینگ های مارک 2M هم مانند بلبرینگ های 3star از جدیدترین مارک های بلبرینگ تولید کشور چین می باشد.بلبرینگ سری شیار عمیق و رولبرینگ های مخروطی از بیرینگ های پرطرفدار این مارک چینی به حساب می آیند.

بلبرینگ 2M

کدام مارک بلبرینگ ارزان از دیگری با کیفیت تر است؟

پاسخ به این سوال که کدام یک از بلبرینگ های ارزان قیمت از دیگری باکیفیت تر و بهتر است نیاز به تجربه علمی و عملی دارد چرا که هر کدام از کارخانه های تولید کننده بلبرینگ و رولبرینگ مزایا و معایب خاص خود را دارند و ممکن است در زمینه طراحی و تولید نوعی خاص از بیرینگ از تکنولوژی بهتری استفاده کنند.لذا اگر قصد خرید بلبرینگ ارزان قیمت دارید و نمیدانید از کدام یک از مارک های موجود در بازار استفاده کنید پیشنهاد میکنیم حتما از مشاوره رایگان ما در بیرینگ مارت استفاده نمایید تا علاوه بر انتخاب و خرید بلبرینگ با قیمت پایین از کیفیت قابل قبول هم بهره مند شوید.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x