معرفی بلبرینگ fbj

بلبرینگ FBJ (معرفی کامل)

امتیاز این مطلب:

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 1

بلبرینگ FBJ ساخت کجاست؟ باید ها و نباید های مهم در هنگام انتخاب و خرید بلبرینگ FBJ کدامست؟ قیمت بلبرینگ FBJ  به نسبت دیگر مارک های برتر بیرینگ (بلبرینگ، رولبرینگ) چگونه است؟ از مهمترین پرسش هایی هستند که در این مطلب از سری مطالب معرفی برند های بیرینگ وبلاگ بیرینگ مارت در نظر داریم به آنها پاسخ دهیم. پس اگر به تازگی با شرکت FBJ (اف بی جی) آشنا شده اید و قصد خرید بلبرینگ های مارک FBJ را دارید و میخواهید بدانید آیا این مارک ارزش خرید دارد یا خیر؟ پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با بلبرینگ FBJ

بلبرینگ FBJ با نیم قرن تجربه

تاریخچه تاسیس شرکت FBJ به بیش از نیم قرن پیش برمیگردد این مجموعه با بکار گیری تجربه علمی و عملی که دارد قادر به طراحی و تولید انواع مختلفی از بیرینگ (بلبرینگ و رولبرینگ) با کیفیت بالا میباشد. هدف شرکت fbj از بدو تاسیس تولید بلبرینگ و رولبرینگ هایی با کیفیت بالا و مناسب استفاده در بسیاری از صنایع عام و خاص میباشد که در ادامه به معرفی برخی از این صنایع می پردازیم.

آشنایی با محصولات شرکت FBJ

شرکت FBJ هم مانند بسیاری دیگر از تولید کنندگان برتر این حوزه قادر به طراحی و تولید انواع مختلفی از بیرینگ مناسب استفاده در کاربرد های مختلف میباشد که در لیست زیر به معرفی محصولات تولید شرکت FBJ (بنا بر اعلام وبسایت رسمی شرکت FBJ) می پردازیم.

  1. بوش بلبرینگ (در انواع H، HE، HS و HA)
  2. مهره و واشر بوش
  3. بلبرینگ کشاورزی
  4. بلبرینگ تماس زاویه ای
  5. یاتاقان بلبرینگ (در انواع UC، UCP، UCF، یاتاقان UCT و ….)
  6. بلبرینگ مفصلی
  7. رولبرینگ استوانه ای
  8. بلبرینگ شیار عمیق (در انواع 16 هزار، 6 هزار، 67 هزار، 68 هزار، 69 هزار)
  9. بلبرینگ استیل سری 6 هزار
  10. بلبرینگ تماس زاویه ای با چهار نقطه تماس
  11. بلبرینگ مینیاتوری
  12. رولبرینگ سوزنی
  13. یاتاقان سری SN
  14. بلبرینگ خود تنظیم شونده
  15. رولبرینگ بشکه ای
  16. رولبرینگ مخروطی
  17. بلبرینگ کف گرد

بلبرینگ FBJ

بلبرینگ FBJ در کدام صنایع کاربرد دارد؟

طبق اعلام وبسایت رسمی شرکت FBJ از بلبرینگ و رولبرینگ های تولید این شرکت عموما در صنایع کشاورزی، صنایع ماشین سازی و بسیاری از صنایع عام و خاص استفاده میشود. در واقع کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب از مهمترین عواملی هستند که موجب شده است از بلبرینگ و رولبرینگ های مارک fbj در بسیاری از کاربرد ها استفاده شود.

کاربرد بلبرینگ fbj

مقایسه کیفیت و قیمت بلبرینگ FBJ با دیگر مارک ها

همان طور که اشاره کردیم شرکت fbj از قدیمی ترین و باکیفیت ترین تولید کنندگان بیرینگ در جهان به حساب می آید و توانسته است با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیاری از استاندارد های مطرح بین المللی همچون ISO 9001 را دریافت کند. در واقع اگر بخواهیم بلبرینگ های FBJ را با دیگر برند های مطرح جهانی مقایسه کنیم تا حدودی میتوان به بلبرینگ HCH و بلبرینگ JAF اشاره کرد.به عبارت ساده تر میتوان گفت اگر قصد خرید بلبرینگی با کیفیت بالا همچون بلبرینگ های ژاپنی دارید اما بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید محدود است انتخاب و خرید بلبرینگ های مارک FBJ میتوانند انتخاب مناسبی باشند. برای درک بهتر و مقایسه قیمت بلبرینگ FBJ با دیگر برند ها به جدول زیر توجه فرمایید.

NTN FBJ DYZV شماره فنی
25 هزار تومان 15 هزار تومان  8 هزار تومان 6000ZZ
30 هزار تومان 20 هزار تومان 10 هزار تومان 6202ZZ

(قیمت ها بروز نیست و نمونه هستند)

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x