بلبرینگ لهستانی flt

بلبرینگ FLT تولید لهستان

امتیاز این مطلب:

امتیاز خود را ثبت کنید

تاریخچه استفاده و حضور بلبرینگ و رولبرینگ های باکیفیت جهانی در بازار داخلی ایران به بیش از نیم قرن پیش برمیگردد.یکی از قدیمی ترین و پرطرفدار ترین کارخانه های تولید کننده بیرینگ (بلبرینگ و رولبرینگ) درجهان شرکت لهستانی محبوب FLT (اف ال تی) می باشد.در این قسمت از سری مطالب آموزشی معرفی مارک بیرینگ وبلاگ بیرینگ مارت میخواهیم به معرفی یک مارک پرطرفدار (بلبرینگ FLT) دربین مصرف کننده های قدیمی بلبرینگ و رولبرینگ بپردازیم.

تاریخچه تولید بلبرینگ FLT لهستان

تاریخچه حضور FLT در بازار بیرینگ (بلبرینگ و رولبرینگ) به دهه 1950 میلادی در کشور لهستان برمیگردد.این شرکت در ابتدا در مجموعه تولید فولاد ایمپکس متال (Impexmetal) که یک کارخانه تولید کننده ورق و لوله های فولادی هست حضور داشت.و پس از کسب تجربه و آشنایی با فولاد و بیرینگ ها در نهایت در سال 1999 میلادی (تقریبا پس از گذشت نیم قرن) از شرکت ایمپکس متال جدا شد و کارخانه تولیدی خود با نام تجاری Impex-Lozyska را تاسیس کرد.

پس از گذشت 8 سال و در سال 2007 میلادی شرکت Impex-Lozyska به نام FLT Polska تغییر نام پیدا کرد و اقدام به طراحی و تولید انواع مختلف بلبرینگ با مارک FLT (بلبرینگ FLT) کرد.کیفیت بسیار بالای بلبرینگ FLT حاصل تخصص و تجربه شرکت های بسیار گسترده ای در کشور هایی همچون انگلستان ،فرانسه ، آلمان و ایتالیا می باشد.به عبارتی دیگر شرکت FLT متشکل از بخش های مختلف تحقیق و توسعه در کشور های ذکر شده می باشد.

شرکت FLT کدام استاندارد ها را دریافت کرده است؟

کیفیت بسیار بالا در بلبرینگ های FLT باعث شد تا این کارخانه تولیدی استاندارد های معتبری همچون ISO 9001 و SGS (استاندارد معتبر سویس) را برای بلبرینگ و رولبرینگ های خود دریافت کند.

مزیت بلبرینگ FLT نسبت به رقبا چیست؟

  1. طول عمر بسیار بالا تر
  2. استحکام فولاد بیشتر
  3. قیمت بسیار مناسب نسبت به کیفیت

آشنایی با تولیدات شرکت FLT

معرفی انواع بلبرینگ flt

  1. بلبرینگ شش هزاری FLT
  2. بلبرینگ سری 7 هزار FLT
  3. بلبرینگ خود تنظیم شونده اف ال تی
  4. بلبرینگ کف گرد FLT
  5. رولبرینگ مخروطی flt
  6. رولبرینگ های ساچمه بشکه ای flt
  7. رولبرینگ ساچمه استوانه ای اف ال تی
  8. رولبرینگ سوزنی شرکت FLT

در میان تمامی تولیدات کارخانه FLT لهستان بلبرینگ های سری 6 هزار (شیار عمیق)، رولبرینگ ساچمه استوانه ای و رولبرینگ های بشکه ای از سری محصولات رایج و موجود (محدود) در بازار داخلی ایران می باشند.

بلبرینگ FLT در کدام صنایع استفاده می شود؟

بنا بر اعلام وبسایت رسمی بلبرینگ FLT محصولات این شرکت در صنایع مختلفی به شرح زیر کاربرد فراوانی دارند:

  1. صنایع خودرو سازی (بلبرینگ چرخ خودرو، بلبرینگ گیربکس، بلبرینگ شفت و …..)
  2. صنایع کشاورزی (بلبرینگ کشاورزی همچون بلبرینگ های شیار عمیق، بلبرینگ های خود تنظیم و رولبرینگ های مخروطی)
  3. الکتروموتور (استفاده از بلبرینگ های شیار عمیق مناسب سرعت بالا با صدای کم)
  4. و بسیاری دیگر از صنایع سنگین و سبک همچون صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

کاربرد بلبرینگ FLT در صنایع

دانلود کاتالوگ بلبرینگ FLT

برای دریافت اطلاعات جامع و تخصصی تر درباره هر یک از تولیدات شرکت FLT (بلبرینگ و رولبرینگ های FLT) و همچنین مقایسه مشخصات فنی این نوع بیرینگ ها میتوانید کاتالوگ بلبرینگ FLT را که صورت رایگان و در یک فایل PDF در وبسایت بیرینگ مارت قرار گرفته است را دانلود نمایید.

بلبرینگ FLT را به شرط لهستانی بودن (اصالت) بخرید

محصولات کارخانه های قدیمی و با سابقه تولید کننده بیرینگ همچون شرکت ZKL یا همان بلبرینگ ZKL و FLT و بسیاری دیگر از تولید کنندگان قدیمی که عمدتا با نام بلبرینگ های شرقی در بازار ایران شناخته می شوند تنها در صورت اطمینان از اصل بودن پیشنهاد می شود.چرا که این نوع بیرینگ ها به علت خوش نام بودن و کیفیت بسیار بالایی که دارند همواره در دسته بهترین گزینه ها برای مصرف کننده ها هستند.که همین امر باعث میشود بسیاری از افراد سودجو اقدام به تولید نمونه های تقلبی یا به اصطلاح بلبرینگ تقلبی (با کیفیت های بسیار پایین تر از نمونه اصلی) کنند.

پس اگر قصد خرید بلبرینگ FLT را دارید به شما پیشنهاد میکنیم حتما از مراکز معتبر همچون بیرینگ مارت خرید کنید و از شرکت ذکر شده و یا فروشنده ضمانت اصل بودن بگیرید.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x