آشنایی با انواع بلبرینگ ژاپنی

بلبرینگ ژاپنی ( راهنما خرید بلبرینگ های ژاپنی )

امتیاز این مطلب:

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 2

اگر به دنبال خرید بلبرینگ های ژاپنی هستید و در این باره اطلاعات کافی ندارید و یا اصلا نمی دانید آیا بلبرینگ های ژاپنی برای شما مناسب هستند یا خیر؟ به شما پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید و استفاده از بیرینگ های ( بلبرینگ، تاقان و رولبرینگ ) ژاپنی این مطلب را مطالعه بفرمایید تا با باید ها و نباید های خرید بلبرینگ های ساخت کشور ژاپن بیشتر آشنا شوید تا در هنگام خرید این نوع بلبرینگ انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.

بلبرینگ ساخت ژاپن
برسی نکات مهم در خرید بلبرینگ های ژاپنی

بلبرینگ ژاپنی

بلبرینگ های ساخت کشور ژاپن ( بلبرینگ های ژاپنی ) بیش از 100 سال می باشد که با توجه به محصولات باکیفیت خود توجه بسیاری از مصرف کننده گان را در سراسر جهان به خود جلب کرده است.استفاده از علم و تکنولوژی در بلبرینگ های تولید این کشور و همچنین استفاده از باکیفیت ترین آلیاژ ها ( متریال ) در ساخت بلبرینگ های ژاپنی باعث شده است تا مصرف کننده گان بسیاری در کشور های اروپایی و آمریکایی بدست آورد.

حال ممکن است بگوییم آیا بلبرینگ های ژاپنی نسبت به بلبرینگ های تولید شده در کشور های آمریکایی و اروپایی بهتر هستند؟ یا اینکه آیا بلبرینگ های ساخت کشور ژاپن بهترین گزینه برای ما هستند ؟اگر بخواهیم کوتاه پاسخ بدیم باید بگوییم هم بله و هم خیر.بلبرینگ ها تولید شده در کشور ژاپن هم می توانند بهترین انتخاب باشند و هم در برخی موارد بدترین انتخاب باشد.در ادامه به باید ها و نباید های انتخاب و خرید بلبرینگ های ژاپنی می پردازیم.

بلبرینگ ژاپنی انتخاب هوشمند
بلبرینگ های ژاپنی با بالاترین استاندارد های بین المللی

چرا بلبرینگ های ژاپنی بهترین گزینه خرید هستند؟

قطعا بلبرینگ های تولید شده توسط کشور ژاپن با صرفه ترین نوع بلبرینگ هستند.چراکه شما هنگام خرید بلبرینگ های ژاپنی نسبت به هزینه ای که می پردازید بالاترین کیفیت را دریافت میکنید. علاوه بر کیفیت بالای بلبرینگ های ژاپنی، گسترده بودن ( در دسترس بودن ) بلبرینگ های ژاپنی از دیگر دلایل مهم برای خرید بلبرینگ های ژاپنی هستند.

بلبرینگ ژاپنی با کیفیت بالا
بلبرینگ های ژاپنی با کیفیت بالا و قیمت مناسب

بهترین مارک ( برند ) بیرینگ های ساخت ژاپن در بازار ایران چیست؟

  1. KOYO ( کویو )
  2. NTN ( ان تی ان )
  3. NACHI ( ناچی )
  4. NSK ( ان اس کا )

در میان این چهار مارک ( برند ) ژاپنی معمولا مارک KOYO باکیفیت تر و البته گران قیمت تر بوده و برند NACHI رایج ترین نوع بلبرینگ ژاپنی در ایران می باشد.

مقایسه کیفیت بلبرینگ های ساخت کشور ژاپن

همانطور که مشخص است بلبرینگ های تولید کشور ژاپن نسبت به بلبرینگ های چینی باکیفیت تر و نسبت به بلبرینگ های اروپایی از کیفیت کمتری برخوردار هستند.

کیفیت بلبرینگ

در چه مواردی خرید بلبرینگ های ژاپنی پیشنهاد نمی شود؟

در بیشتر موراد استفاده و خرید بلبرینگ های ساخت ژاپن می توانند بهترین انتخاب ما باشند.اما ممکن است در مواردی هم خرید این نوع بلبرینگ ها مناسب ما نباشد.برای مثال اگر بلبرینگ دستگاه شما دچار آسیب شده و قصد دارید بلبرینگ جدید جایگذین کنید حتما پیشنهاد می شود از همان مارک و کشوری که قبلا استفاده کردید تهیه کنید.یا اگر برای دستگاه جدیدی که طراحی کرده اید نیاز به بلبرینگ دارید و فکر میکنید ممکن است بلبرینگ های ژاپنی انتخاب مناسبی نباشد در این موارد پیشنهاد میکنیم حتما از مارک ( برند ) های بهتری استفاده کنید.پس در نهایت این شما و نیاز شما هست که تعیین می کند که بلبرینگ ژاپنی بخرید یا نخرید.

خرید بلبرینگ های ژاپنی

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

میانگین امتیاز 5 / 5 – تعداد رای 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x