housing-bearings-cheap

یاتاقان ارزان برسی مزایا و معایب

امتیاز این مطلب:

امتیاز خود را ثبت کنید

آیا تا به حال به دنبال تهیه و خرید یاتاقان های ارزان قیمت بوده اید؟ در چه مواردی نباید از یاتاقان های ارزان قیمت استفاده کنیم؟ یا اصلا به چه نوع یاتاقان هایی یاتاقان ارزان می گویند؟ اگر از مصرف کننده های یاتاقان هستید و گاها برای دستگاه و ماشین آلات خود نیاز به خرید یاتاقان های ارزان قیمت دارید پیشنهاد میکنیم حتما قبل از تهیه و یا استعلام قیمت یاتاقان های ارزان قیمت این مطلب را مطالعه فرمایید تا در انتخاب این نوع یاتاقان ها انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

منظور از یاتاقان ارزان چیست؟

هنگامی که نام یاتاقان ارزان یا یاتاقان های ارزان قیمت را می شنویم اولین چیزی که به ذهن ما می رسد یاتاقان های با کیفیت های پایین یا به عبارت دیگر یاتاقان های بی کیفیت چینی می باشد.اما اگر دقیق تری بخواهیم بررسی کنیم باید بگوییم در اکثر موارد منظور از یاتاقان ارزان یاتاقان های بی کیفیت نیست.برای درک بهتر به موارد زیر توجه کنید.

یاتاقان ارزان

مقایسه یاتاقان های ارزان قیمت با یاتاقان KG

همان طور که میدانید مصحولات شرکت تولید کننده KG همچون بلبرینگ ، رولبرینگ و یاتاقان های کی جی یکی از باکیفیت ترین محصولات چینی می باشد.کیفیت بالا در یاتاقان KG باعث افزایش قیمت این نوع یاتاقان ها نسبت به دیگر شرکت های تولید کننده چینی شده است.اما آیا اگر از محصولات شرکت دیگری همچون ETK چین که قیمت ارزان تری نسبت به محصولات کی جی دارد استفاده کنیم از یاتاقان بی کیفیتی استفاده کرده ایم؟ صد در صد خیر.پس در برخی موارد هم ممکن است منظور از یاتاقان ارزان همان یاتاقان های باشد که قیمت ارزان تری نسبت به یک مارک (برند) خاص دارند و از کیفیت مناسبی هم نسبت به قیمتی که دارند برخوردار باشند.

کدام مارک از یاتاقان های ارزان از دیگری بهتر است؟

با توجه به تنوع و گستردگی وجود مارک های مختلف تولید کننده چینی در بازار ایران (که تا به امروز این تنوع به بیش از 20 شرکت و کارخانه تولید کننده می رسد) که هرکدام قیمت و کیفیت منحصر به خود را دارند به راحتی نمی توان گفت که کدام مارک از دیگری بهتر و با کیفیت تر است.چرا که ممکن است تولیدات یک نوع از یاتاقان متعلق به یک برند از دیگر رقبا بهتر باشد و نوع دیگر از تولیدات همان شرکت کیفیت پایین ترین نسبت به دیگر شرکت ها داشته باشد.برای همین انتخاب و خرید یاتاقان ارزان قیمت نیاز به آگاهی دارد.

چرا قیمت یاتاقان های ارزان با یکدیگر متفاوت است؟

همان طور که اشاره شد بیش از 20 شرکت تولید کننده چینی در بازار ایران هستند که هرکدام با توجه به کیفیتی و دقتی که دارند قیمت متفاوتی دارند.پس می توان گفت یکی از معایت هنگام تهیه و استعلام قیمت این نوع یاتاقان ها همین تنوع و گستردگی مارک ها می باشد.چرا که مصرف کننده از کیفیت و قیمت تمامی یاتاقان های ارزان قیمت اطلاع ندارد و تنها فاکتور خرید را قیمت یاتاقان در نظر می گیرد که همین امر هم موجب می شود تا در هنگام خرید دچار اشتباه شود.

به بیان ساده تر مصرف کننده هنگام تهیه و خرید محصولات و یاتاقان های تولید کشور چین محدودیت ندارد و با توجه به بودجه و هزینه ای که در نظر دارد می توانید محصول خود را تهیه کنید.

یاتاقان ارزان قیمت

انواع یاتاقان ارزان

  1. یاتاقان ارزان سری UCP
  2. یاتاقان ارزان UCF
  3. UCT
  4. UCFL
  5. UCFC
  6. UCFA
  7. UC
  8. و …..

انواع یاتاقان های ارزان قیمت

مزایا استفاده از یاتاقان های ارزان

  1. تنوع در ابعاد و گسترده بودن مارک های یاتاقان
  2. در دسترس بودن
  3. قیمت ارزان

معایب یاتاقان ارزان قیمت

  1. مشخص نبود کیفیت یاتاقان ها (به منظور مقایسه)
  2. یکدست نبودن کیفیت یاتاقان های تولید شده
  3. بسته بندی نامناسب در برخی مارک ها

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x