بلبرینگ KG پی تو پی

بلبرینگ KG P2P (استعلام قیمت و خرید)

امتیاز این مطلب:

میانگین امتیاز 3 / 5 – تعداد رای 2

شرکت KG چین با تنوع بالا و کیفیت عالی محصولاتی که دارد توجه بسیاری از مصرف کنندگان را در بسیاری از صنایع جلب کرده است.یکی دیگر از محصولات پر طرفدار این شرکت تولید کننده چینی بیرینگ (بلبرینگ و رولبرینگ) های سری P2P یا همان بلبرینگ KG P2P می باشد.کی جی پی تو پی مخفف power 2 perform به معنای قدرت بیشتر برای عملکرد بهتری می باشد.همان طور که از نام این محصول شرکت KG مشخص است این نوع بلبرینگ و رولبرینگ های تولید شده توسط KG از قدرت و کیفیت بهتری نسبت به دیگر انواع بلبرینگ KG همچون بلبرینگ KGC و KG دارد.

اما این اختلاف کیفیت تا چقدر است؟ آیا بلبرینگ های KGP2P ارزش خرید دارند؟در این بخش از مطالب وبلاگ بیرینگ مارت به معرفی و برسی تخصصی بلبرینگ KGP2P محصول شرکت KG می پردازیم.

بلبرینگ KGP2P چه ویژگی های دارد؟

اولین نکته درباره بلبرینگ KG P2P استاندارد های هست که این محصول با کیفیت چینی موفق به دریافت آن شده است. ISO/TS 16949 و استاندارد ISO 9001:2015 از جمله مهمترین استاندارد های محصولات کی جی می باشد.اما تفاوت بلبرینگ کی جی پی 2 پی با بلبرینگ های KG چیست؟ وبسایت رسمی شرکت KG برای پاسخ به این سوال اقدام به طراحی جدولی کرده است که مصرف کننده گان محصولات این شرکت می توانند با مراجعه به این جدول مزایا و معایب هریک از انواع بلبرینگ تولید شده توسط این شرکت را با دیگری مقایسه کنند.

بلبرینگ KGP2P

KG P2P KG ویژگی
عالی بسیار خوب dimension accuracy
عالی بسیار خوب running accuracy
عالی بسیار خوب low frictional torque application
بسیار خوب خوب grease operating temperature range
عالی خوب high speed rotation
بسیار عالی بسیار خوب bearings stiffness
عالی خوب quiet running

(مقایسه بلبرینگ KG P2P با KG)

همان طور که در جدول مشخص است محصولات P2P شرکت KG چین باکیفیت ترین نوع بلبرینگ تولید شده توسط این شرکت تولید کننده می باشد.

انواع بلبرینگ KG P2P موجود در بازار ایران کدامند؟

بلبرینگ های سری P2P شرکت کی جی با توجه به قیمت بالایی که نسبت به دیگر محصولات تولیدی شرکت KG دارند به صورت محدود در بازار ایران قابل خرید هستند.در ادامه به معرفی انواع بلبرینگ KG پی تو پی (KG جعبه قرمز) موجود در بازار ایران می پردازیم.

  1. بلبرینگ شیار عمیق KG P2P
  2. رولبرینگ مخروطی KG پی تو پی

انواع بلبرینگ KG پی تو پی

چرا بلبرینگ KG پی تو پی بخریم؟

اگر از مصرف کننده های بلبرینگ های پی تو پی شرکت کی جی نیستید ممکن است این سوال مطرح شود که چرا بلبرینگ KG P2P بخریم؟ قطعا تمامی محصولات شرکت کی جی نسبت به دیگر شرکت های چینی تولید کننده بیرینگ (بلبرینگ و رولبرینگ) بهتر و باکیفت می باشند یا به عبارت ساده تر بلبرینگ های تولید شرکت KG چین درجه 1 به حساب می آیند.پس چرا در برخی موارد پیشنهاد می شود از نوع P2P بلبرینگ KG استفاده کنیم؟

در پاسخ باید بگوییم در برخی موارد ممکن است مصرف کننده نیاز به کیفیتی بالاتر نسبت به بلبرینگ های چینی داشته باشد اما بودجه وهزینه ای که در نظر دارد محدود باشد.برای مثال مصرف کننده نیاز به کیفیتی در حد بلبرینگ های هندی دارد اما بودجه و هزینه ای که برای خرید بلبرینگ در نظر دارد محدود است در اینگونه موارد استفاده و خرید بلبرینگ KGP2P بهترین گزینه پیش رو می باشد.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

میانگین امتیاز 3 / 5 – تعداد رای 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x