آشنایی با بلبرینگ lazio

بلبرینگ LAZIO (معرفی کامل)

امتیاز این مطلب:

امتیاز خود را ثبت کنید

آیا تا به حال از بلبرینگ LAZIO (لازیو) استفاده کرده اید؟ چقدر درباره بلبرینگ lazio اطلاعات دارید؟ و یا اصلا آیا تا کنون نام این مارک (برند) چینی را شنیده اید؟ اگر از مشتریان و مصرف کننده های بیرینگ (بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان) های تولید شرکت لازیو هستید و یا تازه نام این مارک چینی را شنیده اید و به دنبال آشنایی بیشتر و دریافت اطلاعات تکمیلی در این باره هستید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا علاوه بر آشنایی با این مارک با مزایا و معایب استفاده و خرید بلبرینگ lazio هم آشنا شوید تا در هنگام خرید این بلبرینگ چینی انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

بلبرینگ LAZIO محصول چین

بیرینگ (یاتاقان، رولبرینگ و بلبرینگ) های مارک lazio در واقع محصولات تولیدی کارخانه NINGBO BAIXUN BEARING CO واقع در کشور چین هستند.این کارخانه تولید کننده بیرینگ در وبسایت رسمی خود، خود را به عنوان یک کارخانه تولید کننده کاملا مشتری مدار معرفی کرده است.و بنا بر اعلامی وبسایت رسمی لازو اولین الویت در این شرکت تولیدی رضایت مصرف کننده های خود می باشد.شرکت لازیو مهمترین چالش پیش روی خود را کاهش قیمت بلبرینگ در کنار حفظ کیفیت محصولات خود میداند و به همین منظور اقدام به طراحی و تولید دستگاه ها و خطوط تمام اتوماتیک تولید بیرینگ کرده است تا در کنار کاهش هزینه های تولید محصولات قیمت نهایی را برای مصرف کننده های خود کاهش دهد.

در نهایت تعامل کیفیت و قیمت در بلبرینگ و رولبرینگ های تولید کارخانه BAIXUN باعث شد تا محصولات این کارخانه با نام تجاری lazio به شهرت بین المللی برسند و این کارخانه با افزایش تقاضا برای تولیدات خود در خاورمیانه و آفریقای شمالی رو به رو شد و به همین منظور و به جهت پاسخ دهی بهتر به مشتریان خود اقدام به تاسیس دفتر مرکزی خود در امارات متحده (دبی) کرد.

محصولات کارخانه Lazio کدامند؟

  1. بلبرینگ شیار عمیق یا به اصطلاح بلبرینگ های سری 6 هزار
  2. بلبرینگ های خود تنظیم
  3. بلبرینگ کف گرد
  4. رولبرینگ استوانه ای
  5. رولبرینگ های بشکه ای کف گرد
  6. رولبرینگ بشکه ای
  7. رولبرینگ سوزنی
  8. رولبرینگ مخروطی

بلبرینگ LAZIO

درمیان محصولات ذکر شده بلبرینگ های شیار عمیق از رایج ترین نمونه بلبرینگ های lazio در ایران هستند.

کیفیت بلبرینگ LAZIO چگونه است؟

اگر تا به حال از بلبرینگ های مارک LAZIO استفاده نکرده اید و درباره کیفیت محصولات این کارخانه سوال دارید.باید بگوییم به طور کلی اطلاعات دقیقی درباره استاندارد های دریافتی این کارخانه در دسترس نیست اما بنا بر تجربه عملی و بازخورد مصرف کننده های این مارک چینی می توان گفت محصولات کارخانه BAIXUN با نام تجاری لازیو تقریبا مشابه مارک هایی به شرح زیر می باشند.(گاهی ممکن است بلبرینگ های lazio از مارک های ذکر شده کیفیت بالا تر و گاهی هم از کیفیت پایین تری برخوردار باشند لذا پیشنهاد میکنیم قبل از استعلام قیمت و خرید محصولات lazio از مشاوره رایگان بیرینگ مارت استفاده فرمایید)

  1. محصولات کارخانه فودا با نام تجاری اف اند دی (بلبرینگ F&D) در برخی موارد
  2. تولیدات کارخانه Great Trust bearing با نام تجاری جی تی (بلبرینگ GT)
  3. بلبرینگ و رولبرینگ های تولید SNK اس ان ک با مراک SNK (بلبرینگ SNK)

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x